2025 m. balandžio-gegužės mėn. mūsų įstaiga subūrė daugiau nei 30 pedagogų iš visos Lietuvos į respublikinį projektą „Patirčių dirbtuvės: įtraukianti aplinka šiuolaikinio ugdymo kontekste“. Projektą inicijavo ir koordinavo įstaigos direktorė Sandra Keršienė.
Šis projektas – tai įkvepianti gerosios patirties sklaida, kurioje atsiskleidžia mokytojų kūrybiškumas, į vaiką orientuotas ugdymas bei šiuolaikiškas požiūris į mokymosi aplinkas. Ugdymo(si) kontekstai, kuriuos kūrė pedagogai, atspindi vaikų iniciatyvas, poreikius ir pasaulio pažinimo būdus. Jie gimė ne tik grupėje, bet ir gamtinėje, kultūrinėje, socialinėje aplinkoje. Tai aplinkos, kuriose vaikai gali tyrinėti, kurti, klysti, džiaugtis ir išreikšti save.
Nuo žaismingų atradimų bičių pasaulyje, „Purvo dažų“ eksperimentų ir sensorinių pasakų, iki STEAM sodų logopediniame kabinete ar tvarumo kūrybinių dirbtuvių šeimoms – visos veiklos sukurtos atliepiant vaikų patirtis, emocijas ir smalsumą. Mokytojas čia tampa vaiko įkvėpėju, aplinkos kūrėju – nuo idėjos iki atradimo. Mokytojai dalijosi praktikomis, kurios kviečia vaiką veikti, patirti ir mokytis žaismingai.
Projekto metu parengtas metodinis leidinys, kuriame – vertinga pedagoginė patirtis, praktinės idėjos ir ugdymo(si) kontekstų apžvalga, naudinga kiekvienam, kuris ieško įkvėpimo šiuolaikiškam vaikų ugdymui.
Kviečiame pasidžiaugti ir pasisemti įkvėpimo iš šių autentiškų, vaiką įtraukiančių, kūrybiškų ugdymo(si) patirčių – nes mokymasis prasideda nuo atradimo džiaugsmo!